Ik kan het mis hebben maar laat HTC hier doorschemeren dat er toch een upgrade voor de HTC Hero aan zit te komen? Lees de reactie en oordeel zelf.

sprint-htc-heroGeachte HTC klant,

Hartelijk dank voor het contact opnemen met ons Klanten Support Centrum. Uw vragen en opmerkingen zijn belangrijk voor ons en we doen er alles aan om u een uitstekende service te verlenen.

U heeft ons onlangs geschreven over een situatie met uw HTC Hero Toestel.

Om de situatie met uw telefoon te verduidelijken vertelde u ons het volgende:

“It was mailed to a user today from HTC Customer Care and comes from HTC Head Office. “HTC is actively working on a software update that will make your experience on your Hero device better. A partial software update is ready in 10 days and a major release will be available in mid September containing local language support.. Please check our website from time to time and update your device when the software is available” Customer Care don’t know exactly what will be contained in the update though so keep an eye on the site”.

Is bovengenoemde informatie juist of kunnen we dit bericht verwijzen naar de prullenbak?

Ik kan de informatie niet bevestigen en adviseer u om met een week of 2 nogmaals onze website te bezoeken. Indien er een update komt, zal dit op de website te vinden zijn.

Als het bovengenoemde bericht inderdaad een verzinsel zou zijn had ik als reactie afgegeven dat het bericht niet juist is. Maar nu laat HTC weten in een advies om met een week of 2 nog maar eens terug te komen.

Wat vinden jullie van deze reactie van HTC?

Redactie

Redactie

De redactie van Pocketinfo.nl brengt jou dagelijks op de hoogte van nieuwtjes, trends, geruchten en aankondigingen op het gebied van smartphones, tablets, high-tech en meer.

Geen reacties

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *