De voorruitdocks van de TomTom GO 910, TomTom GO 710 en TomTom GO 510 voldoen niet aan de kwaliteitseisen die TomTom stelt aan zijn producten.

Iedereen die een van bovengenoemde TomTom GO apparaten bezit, kan gratis en zonder verzendkosten een nieuw exemplaar aanvragen vij TomTom. De docks kunnen loslaten, of problemen met de stroomvoorziening hebben. TomTom heeft naar aanleiding van klachten een aantal wijzigingen aan de voorruitdock aangebracht om deze problemen te verhelpen.

Klanten die problemen ondervinden kunnen een nieuwe geoptimaliseerde voorruitdock gratis bestellen op de site van TomTom. Op deze site (www.tomtom.com/newdock) kunt u alle verder einformatie vinden. Als U doorklikt naar de volgende pagina op deze site kunt u eenvoudigweg het serienummer van uw TomTom GO en een postadres opgeven, zodat TomTom kan controleren of u recht hebt op een vervangende voorruitdock. U kunt

Redactie

Redactie

De redactie van Pocketinfo.nl brengt jou dagelijks op de hoogte van nieuwtjes, trends, geruchten en aankondigingen op het gebied van smartphones, tablets, high-tech en meer.

5 reacties

  1. Frans wennekes
    12 juli 2016 op 17:25 — Beantwoorden

    Ik heb een opmerking mijn autohouder van de TomTom 710 is de zuignap eraf gegaan kan ik daar ook een andere voor omruilen

    • 9 april 2020 op 17:21 — Beantwoorden

      Bij mij ook 2x maar tomtom reageerd niet meer.

  2. J.Bos
    9 oktober 2019 op 17:59 — Beantwoorden

    ik heb hetzelfde probleem, is dat oplosbaar ?

  3. Henk
    9 april 2020 op 16:49 — Beantwoorden

    Ik heb ook dat probleem
    Ik heb er zelfs 2 alle twee de rubbers kapot.
    Ik wil ook wel een nieuwe.
    Kijken of het lukt .

  4. 9 april 2020 op 17:22 — Beantwoorden

    Nou TomTom geeft geen gehoor meer jammer dan maar zonder zuignap

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *